lunes, 11 de junio de 2018

Traballo Final Piskel(GiF)

Ó resultado final foi este ,custoume moito tempo,esforzo e traballo ,pero mereceu a pena.Estou moi satisfeito co GIF aínda que me gustaría chegar a facer algún mais elaborado e difícil.O programa  Piskel pareceume moi útil para facer este tipo de animacións en 2D.Creo que este ano o traballo está máis elaborado ca o do ano pasado porque mais ou menos xa sabía como funcionaba este programa ,por eso intentei plasmalo o mellor que puiden.Todo este traballo está sacado da miña cabeza menos a cabeza do gato(en naranja e blanco) que se mostra na primeira publicación deste traballo).A cabeza do gato está sacada dun piskel xa feito de internet.Tiven moitas ideas para este traballo aunque me costou moito conseguilas,pero cando se me ocorreron o traballo foi avanzado e convencíame máis de como quedaba.Espero que vos guste este GIF.

No hay comentarios:

Publicar un comentario