jueves, 27 de octubre de 2016

Animación dunha pelota

                                                        Primeiro abrín o inkscape para facer todo o debuxo.Fíxen un círculo con esta ferramenta  de 160 px de diámetro.Despois ca ferramenta do cadrado fíxen un cadrado(800x600 px) de cor azul claro e dupliqueino con Ctrl+D,para facer o suelo,era da mesma altura e cor(cambieino a unha cor mais escura para que se distinguíse) así que o fíxen máis pequeno clicando nel e estirandoo coa flecha que aparece cara abaixo. Despois agrupei os dous cadrados con Ctrl+G, para que formasen un só.Cos cadrados xa agrupados funnos duplicando hasta obter 8 fotogramas.Fun ao primeiro fotograma e debuxei ca ferramenta bezier unha liña que marcáse a dirección da pelota,despois coa ferramenta de editor de nodos fíxena curva e en cada fotograma fun colocando a pelota na posición que me parecía que iba encaixar(tamén é importante ter en conta que debemos de deformar a pelota para que pareza real e natural)A continuación borrei os trazos que utilizara anteriormente e fun exportando cada fotograma en formato png(fun comprobando que todos tivesen diferentes nomes,estivesen ben exportados e tivesen o mesmo tamaño).Para terminar abrín o GIMP ,abrín como capas todos os fotogramas e exporteino como gif e marquei a casilla de animación.Así xa teríamos o noso gif espero que vos gustase.

No hay comentarios:

Publicar un comentario